چنلیوم در مازندران

چنلیوم در مازندران

چلنیوم یکی از لوازم ساخت تابلو برجسته است که در سال 2000 میلادی وارد بازار شد و حالتی شبیه به آلومینیوم با شکلی براق ، آیینه ای و انعطاف پذیر دارد . تابلو چلنیوم از رول‌های چلنیوم ، لبه‌های آلومینیومی‌ ، رویه پلکسی و دیگر انواع مواد براق ساخته می‌شود . در حال حاضر تابلو برجسته چلنیوم یکی از جدیدترین تابلو‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود که نمایی براق و درخشان را به وجود می‌آورد . به همین دلیل بیشتر فروشگاه‌ها ، مغازه‌ها و شرکت‌ها از این تابلو‌ها برای جذب مشتری استفاده می‌کنند . این تابلو‌ها با ایجاد شکست نور و شکل‌های هندسی مختلف ، جذابیت زیادی را به ارمغان می‌آورند .

 

 

   

 

مزایای چلنیوم در تابلوسازی سینار بابل

زیبایی : تابلوهای چلنیوم دارای ظاهری مدرن و جذاب هستند .

دوام : تابلوهای چلنیوم در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم هستند و در طول زمان تغییر شکل نمی دهند .

امکان سفارشی سازی : تابلوهای چلنیوم را می توان در اندازه ها ، رنگ ها و طرح های مختلف سفارشی کرد .

تابلوهای چلنیوم در انواع مختلفی موجود هستند ، از جمله  :

تابلو چلنیوم نور اندریک : در این نوع تابلو، نور از پشت حروف به بیرون می تابد و باعث ایجاد جلوه ای درخشان می شود .

تابلو چلنیوم نور مخفی : در این نوع تابلو، نور از زیر حروف به بیرون می تابد و باعث ایجاد جلوه ای خاص می شود .

تابلو چلنیوم بدون نور : در این نوع تابلو، حروف بدون نور هستند و فقط از جنس پلکسی گلاس ساخته شده اند .

تابلوهای چلنیوم یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند و برای انواع مشاغل و کسب و کارها مناسب هستند .

 

انواع برندهای چنلیوم

بعد از تولید و عرضه چلنیوم به بازار ، محصول تجاری با نام آلوباند (aluband) تولید کشور تایوان به بازار ارائه شد که در نوع خود از کیفیت خوبی برخوردار بود .
بعد از عرضه آلوباند کشور چین با تولید محصول مشابه از همه رقیب های خود حتی کشور اسپانیا که کشور سازنده اولیه بود پیشی گرفت و مارک های مختلفی ، از کشور های مختلف مانند آلوشاین (alushine) ، آلو تیپ (alutape) و … این محصولات نیز درکشور ما فراوان یافت می شود . هم چنین برند های آلونود(alunod) و P.A.C تولید شرکت پارس آذین است که به بازار ارائه شده است .

مراحل طراحی وساخت تابلو

برای ساخت تابلوی خود در مازندران می توانید به بهترین تابلو سازی در استان خود مراجعه کنید و ما در اینجا مجموعه تابلوسازی خود را به نام مجموعه سینار در شهر بابل  را به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا باتوجه به پیسنهاد مشتری طراحی اولیه تابلو صورت می گیرد و بعد از رفع ایراد های احتمالی به تایید مشتری به مرحله ی ساخت وارد می شود و نور پردازی می شود بعد مشتری از تابلو بازدید می کند ودر صورت نیاز تغییرات لازم درآن داده می شود به صورت کلی نظر مشتری و تایید آن در ساخت تابلو بسیار حائز اهمیت است و با توجه به خواست مشتری تابلو طراحی وساخته می شود .
نور پردازی در تابلو های چلنیوم  در تابلوسازی سینار در بابل باعث محبوبتر شدن بیشتر این تابلو ها در میان افراد شده است و نسبت به دیگر تابلوها مانند تابلو فلزی و تابلو استیل که به شکل یک لایت نور پردازی می شود در تابلو چلنیوم حروف برجسته به شیوه های مختلف نور پردازی می شود که سبب جذب مشتری می شود ونمای زیبای تابلو بهترین جلوه را به خود می گیرد .

قیمت تابلو چلنیوم

در تعیین قیمت تابلوهای چلنیوم معیارهایی وجود دارد از جمله جنس لبه حروف ، روشنایی تابلو ، قطر حروف برجسته ، پاورهای فن دار ، اندازه ومتراژ تابلو تبلیغاتی و ارتفاع محل نصب تابلو که هر کدام در تعیین قیمت تابلو تاثیر می گذارند .


عوامل موثر در زیبا سازی تابلو چنلیوم

1 _ رنگ آمیزی تابلو

2 _ حجیم سازی تابلو

3 _ نوار گردگیر

4 _ نحوه نور پردازی 

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار