تابلو رینگی چنلیوم در مازندران

تابلو رینگی چنلیوم در مازندران

تابلو چلنیوم لبه رینگی

 تابلو چلنیوم لبه رینگی و یا همان تابلو حروف برجسته با لبه برآمده خواهد بود این تابلو بسیار زیبا می باشد و جز لوکس ترین تابلوهای تولید شده در کشور خواهد بود این تابلو یکی از کارهای کارگاه های تابلوسازی محسوب می شود .

همان گونه که پیش از این در مورد تابلو چلنیوم بیان کرده ایم این نوع از تابلوهای چلنیوم در مدل های گوناگونی تولید و نصب خواهد شد .

 

 

مراحل ساخت تابلو چلنیوم لبه رینگی :

در ساخت تابلو چلنیوم لبه رینگی اول روی کار با ورق پلکسی معمولی یا پلسی کریستالی برش خواهد خورد برای لبه کار ورق استیل به صورت رینگی می شود و خم خواهد خورد T و لبه رینگی را لازم است روی نئون پلاستیک مونتاژ نمود . پس از این عمل لامپ های اس ام دی روی پی وی سی زیر کار وصل خواهد شد . این عمل سبب خواهد شد که تابلو روشن گردد و در نتیجه آن شکل تابلو به صورتی خواهد شد که یکی از زیباترین و خاص ترین تابلوهای موجود در ایران می شود . پس به این صورت تابلو چلنیوم لبه رینگی تولید می شود .

1 _ اول لبه کار به رنگ موردنظر شما به وسیله دستگاه خم خواهد خورد .

2 _ بعد لبه کار رینگی خواهد شد .

3 _ با استفاده از لیزر پلکسی روی کار برش خواهد خورد .

4 _ لبه رینگی کار روی نئون پلاستیک مونتاژ می شود .

5 _ لبه کار با روی کار مونتاژ می شود .

6 _ پی وی سی زیر کار به وسیله لیزر برش خواهد خورد .

7 _ اس ام دی های فوق العاده مرغوب به وسیله مجرب ترین افراد و با فاصله های خیلی کم روی زیر کار نصب خواهد شد .

8 _ سیم کشی های اس ام دی ها انجام خواهد شد .

9 _ کار جهت نصب ارسال می شود .


حروف برجسته رینگی چند نوع است ؟

حروف برجسته رینگی با دو متریال رینگ استیل و پلکسی گلاس ساخته خواهد شد به این ترتیب ساخت این حروف به چهار صورت انجام می شود .

حروف برجسته در شکل های گوناگونی مثل حروف برجسته تابلو چلنیوم ، حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پترن ، حروف ترکیبی ، حروف برجسته رینگی و حروف برجسته پلاستیکی ساخته خواهد شد هر مشتری بسته به نیاز و سلیقه و توان مالی قادر است تابلوی تبلیغاتی سفارش دهد .

حروف برجسته رینگی بر حسب متدها و ترفندهای ویژه ای از طرف دو متریال رینگ استیل و رینگ پلکسی گلاس ساخته خواهد شد . لذا  تولید این حروف به چهار صورت انجام می شود که عبارتند از : استیل با رینگ استیل ، استیل با رینگ پلکسی گلاس ، پلکسی گلاس با رینگ استیل ، پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس و چلنیوم با رینگ پلکسی گلاس اشاره نمود .

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مچتمع تابلو سازی سینار