انواع تابلو های چنلیوم

انواع تابلو های چنلیوم

انواع تابلو های چنلیوم در تابلوسازی سینار در بابل  :

1 _ تابلو چنلیوم ساده

2 _  تابلو چنلیوم پلکسی دوبل

3 _  تابلو چنلیوم کریستال

4 _  تابلو چنلیوم آر جی بی (RGB)

5 _  فول کالر

6 _  چنلیوم پانچ

7 _  تابلو چنلیوم لترمکس

8 _  تابلو چنلیوم رینگی

9 _  تابلو چنلیوم طلایی

10 _  ستاره ای

11 _  الماسی

و  …

تابلو چنلیوم ساده :

این تابلو ها در رنگ های مختلف پلکسی و لبه ی چنلیوم تولید می شوند . حروفی با ظاهر ساده می باشند که با پیشرفت تکنولوژی امروزه در انواع مختلف دیگری نیز تولید می شوند . اجزای اصلی برای تهیه ی این تابلو ها لبه ی چنلیوم ، پی وی سی ، پاور (منبع تغذیه) ، اس ام دی و پلکسی می باشد .

 

 

تابلو چنلیوم ستاره ای :

این نوع تابلو ها نمای بسیار دیدنی و درخشانی دارند . این نوع تابلو ها از دو ورق پلکسی تهیه می شوند که با ابزار مناسب روی دومین ورق پلکسی برش هایی ایجاد کرده و هنگام ساخت تابلو و روشن کردن اس ام دی های داخل تابلو نمای زیبا و درخشانی ایجاد می شود .

 

 

تابلو چنلیوم الماسی :

این نوع تابلو ها نیز مانند تابلو چنلیوم ستاره ای تهیه و استفاده می شوند با الین تفاوت که برش های ایجاد شده روی پلکسی دوم آن ها به شکل الماس می باشد .

 

 

تابلو چنلیوم کریستال :

در تهیه ی این نوع از تابلو ها می توانید از پلکسی گلاس شفاف و همچنین کریستال استفاده کنید .

 

 

تابلو چنلیوم پانچ :

در تهیه ی این نوع تابلو ها ، لبه ها با استفاده از دستگاه های مربوط در طرح های مختلف برش داده شده و در نهایت به پلکسی پانچ می شوند .

تابلو چنلیوم RGB :

در اینو تابلو ها به جای اس ام دی از آر جی بی و پلکسی سفید استفاده می شود .

مزایای استفاده از تابلو های چنلیوم :

1_  مواد و ابزار مورد استفاده در ساخت با کیفیت بوده و در برابر شرایط محیطی مانند آب و هوا و اشعه ی خورشید مقاومت بالایی دارند .

2_ دچار زنگ زدگی نمی شوند .

3_  روی کار یک روکش نایلونی کشیده می شود که میتوانید بعد از نصب و اجرا آن را به راحتی از تابلو جدا نمایید . این روکش برای جلوگیری از خط و خش و موارد مشابه روی تابلو قرار می گیرد .

4_ برای ساخت این تابلو ها معمولا از نوار مخصوصی از جنس اسفنج برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به داخل تابلو استفاده می شود . قیمت این تابلو ها با توجه به میزان و نوع متریال مصرفی متفاوت و متغیر می باشد .

چلنیوم نوعی تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از لبه های آلومینیومی و پلکسی گلاس ساخته می شود . این تابلوها دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله زیبایی ، دوام و امکان سفارشی سازی . تابلوهای چلنیوم در انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند .

تابلوهای چلنیوم یکی از محبوب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی هستند و برای انواع مشاغل و کسب و کارها مناسب هستند . در مجموعه تابلو سازی سینار در بابل می توانند به خوبی این تابلوها را  مورد توجه مشتریان را به خود جلب نموده  و باعث افزایش تبلیغات حود شوند و هدف از مجموعه سینار هم این که تابلوی چلنیوم را با کیفیت عالی و قمیت مناسب به مشتریان عزیز مازندرانی خود  ارائه دهد .

 مزایای تابلوهای چلنیوم  :

زیبایی : تابلوهای چلنیوم دارای ظاهری مدرن و جذاب هستند .

دوام : تابلوهای چلنیوم در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم هستند و در طول زمان تغییر شکل نمی دهند .

امکان سفارشی سازی : تابلوهای چلنیوم را می توان در اندازه ها ، رنگ ها و طرح های مختلف سفارشی کرد .

اگر به دنبال یک تابلو تبلیغاتی زیبا ، بادوام و قابل سفارشی سازی هستید ، تابلو چلنیوم گزینه مناسبی برای شما است . 

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار