جدیدترین متریال تابلو مغازه در مازندران

جدیدترین متریال تابلو مغازه در مازندران

جدیدترین متریال تابلو مغازه اگر به تازگی فروشگاه خود را افتتاح کرده اید و یا فروشگاه شما قدیمی و سرشناس است اما قصد تعویض تابلو دارید ، پیشنهاد ما به شما در مجموعه تابلو سازی سینار در بابل ،  انتخاب جدیدترین سبک از متریال تابلو مغازه است .

 

 

تابلو مغازه چلنیوم پانچ

تابلو چلنیوم از موارد پر تقاضا است اما یکی از سبک های جدید و تکمیل شده این تابلو چنلیوم پانچ نامیده می شود که در اشکال مختلف طراحی شده است و به طور کلی در لیست تابلوهای تبلیغاتی قرار گرفته است . این سبک از تابلوها  در مجموعه سینار به صورت پر فروش هستند . نکته مهمی که برای تابلوی چنلیوم در نظر گرفته شده است تنوع در ساخت آن است که بر اساس ایده پردازی های مشخص ارزیابی شده است و از حروف برجسته برای آن استفاده می شود . نام دیگری که برای این تابلو در نظر گرفته شده است مدل چنلیوم ستاره ای است که در لیست تابلوهای تبلیغاتی پر تقاضا قرار دارد و برای اماکن تجاری بهترین گزینه محسوب می شود . ساخت تابلو چلنیوم به این صورت است که در زمان برش ، بر روی پلکسی گلاس ها اشکال مختلفی اجرا می شود که مطابق با نوع سفارش مشتری است و پس از اینکه مبادرت صورت گرفت ساخت حروف و نورپردازی دنبال شده و نصب صورت می گیرد . درواقع دراین مدل از تابلو سازی رویت نور به صورت درخشان و یا ستاره ای است .

 

تابلو لاس وگاسی

 

تابلوی لاس وگاسی در لیست تابلوهای بسیار مشهور و جدید در دنیای تابلو سازی مشهور است . تابلوی لاس وگاسی ، فیلامنتی ، حروف فلزی ، تابلو نئون و … در این لیست قرار دارد . به طور کلی متریال های به کار رفته برای تابلوهای لاسوگاسی متفاوت هستند و دقیقاً مطابق با سلیقه مشتری ساخته می شوند . همینطور برای طراحی این مدل از تابلوسازی از چوب های ترموود یا کامپوزیت استفاده می شود و ابعاد کلی تابلو را نیز شامل می شود . این سبک از تابلوها هستند که دارای موقعیت اجرای مخصوص به خود بوده و نصاب باید بتواند اجرای آن را به صورت حرفه ای دنبال کند .

 

تابلو استیل رینگی

 

 

جدیدترین متریال تابلو مغازه یکی از جدیدترین سبک های تابلو مغازه ، مشهور به تابلو استیل رینگی است . این تابلوها در اشکال مختلفی هستند و هر یک دارای قابلیت نورپردازی مخصوص به خود هستند و در این مدل از تابلوها از حروف های برجسته استیل رینگی استفاده می شود که به صورتی دارای حروف تلفیقی است که از جنس استیل و پلکسی گلاس است . حروف طراحی شده تابلوهای استیل اغلب به صورت رینگ هستند و پس از ساخت در داخل حروف ها قرار می گیرند . رنگ بندی که برای حروف استیل رنگی در نظر گرفته می شود در انواع رنگ استیل و پلکسی گلاس ها هستند .

 

 تابلو مغازه استیل پلاستیک

 

 

استیل و پلکسی گلاس ها دو سبک بی نظیر تابلو مغازه محسوب می شود که در تابلوسازی سینار کاربرد زیادی دارد . به واسطه این تابلوها می تواند اشکال مدرنی را ایجاد کرد. به طور کلی تابلوهای تبلیغاتی جدید و زیبا با نام های استیل و پلاستیک اجرا می شود که رنگ بندی های مشخصی دارد .

در این سبک از تابلوها از حروف برجسته به صورت تلفیقی استفاده می شود و از دو حروف استیل و پلکسی گلاس برای آن استفاده شده است که پس از ساخت حروف پلکسی گلاس نیاز است که از حروف استیل به صورت رینگی استفاده شود و در نهایت روی حروف پلاستیک قرار بگیرد و گاه نیاز است که بخش پشت حرف نیز از آن استفاده شود .

 

تابلو مغازه استیل نور اندریک

 

 

تابلو استیل نور اندریک یکی از سبک های جذاب محسوب می شود که شامل حروف های استیل مخصوص بوده و از ورق های استیل مخصوص در آن استفاده شده است . این تابلوهای رنگ های مختلفی دارند . حروف استیل شامل نورپزداری های جذاب است که از نمای روبرو و اصلی مشخص شده است و تنها راه نورپردازی به این صورت است که پس از ساخت نیاز به اس ام دی های بلوکی بوده و باید پشت حروف برجسته قرار بگیرد و مبادرت به نورپردازی شود . پسازاینکه نورپردازی صورت گرفت ، نور در بخش زمینه تابلو ، تابیده می شود و و از حروف برجسته جدید استفاده می شود که به آن حروف نور اندریک گفته می شود .

 

تابلو پولکی

 

 

جدیدترین متریال تابلو مغازه سبک دیگری از تابلوسازی وجود دارد که مشهور به تابلو پولکی است . یکی از جدیدترین طرح هایی که در تابلو سازی وجود دارد مشهور به تایل های پولکی است . تایل های پولکی اغلب از قبل ساخته شده اند و سایز بندی های مختلفی دارند. این تایل ها در کنار هم قرار می گیرند در نهایت یک تابلو مدرن تولید و اجرا می شود . پس از اینکه ساخت تابلو پولکی انجام شد نیاز است که رنگ بندی های مختلفی برای آن در نظر گرفته شود . همینطور از حروف برجسته مانند حروف استیل و تابلو چلنیوم نیز استفاده می شود که برای تبلیغات و معرفی صنف ها استفاده می شود . قیمت گذاری برای این سبک از تابلوها به صورت متر مربع است .

 

اهمیت تابلو مغازه درتابلو سازی سینار در بابل 

مجموعه سینار در بابل برای تابلو مغازه حرفهای زیادی برای گفتن دارد . در واقع متنی که برای تابلو مغازه انتخاب می شود باید آنقدر ساده و با درک آسان باشد که هر قشری را در بر بگیرد . شما نباید از عباراتی استفاده کنید که شما را اشتباه بگیرند.  تابلوی مغازه باید شامل یک آرم یا نام شرکت باشد و البته که نیاز است وابسته به تجارت شما ارزیابی شود . تابلوها اغلب شامل بازاریابی تاکتیکی برای تجارت هستند . وقتی تابلو درستی انتخاب شود می تواند موقعیت کسب و کار شما را متمایز نماید . افزودن تابلو های مغازه ای زیبا وحرفه ای سبب میشود که ظاهر و سبک جذابی ایجاد شود وبه طور کلی موقعیت اجرا بررسی شود .

هر شخص در تجارت خود به دنبال سود بالایی است و نیاز است که کسب و کار بهتری راه اندازی نماید . انتخاب یک تابلو مغازه زیبا و حرفه ای سبب می شود که جذابیت فروشگاه ثابت شود و به عنوان یک تکنیک درآمدزایی مخصوص باشد . البته که سطح ارزیابی تابلوها به صورت روتین دنبال می شود و هر سبک بر اساس موقعیت فروشگاه و سلیقه مشتری خواهد بود . برخی از سبک ها نیز هستند که هم متریال جدیدتر داشته و هم از نظر قیمت بالاتر هستند و زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارند و ما برای شما این اختیار را در نحوه انتخاب به عهده مشتریان عزیز خود گذاشته ایم  .

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار