تابلو چنلیوم یا بنر ؟

تابلو چنلیوم یا بنر ؟

تابلو چنلیوم یا بنر ؟ کدام بهتر است ؟ 

 

 

یکی از مشتریان به مغازه مراجعه کرد و در نظر داشت تا یک بنر تبلیغاتی برای سر در مغازه خود سفارش دهد ولی مثل خیلی های دیگر دوست داشت که این بنر دارای کیفیت بالا و در ضمن قیمت مناسبی باشه . ما به جای بنر به او یک تابلو برجسته یا همان چنلیوم پیشنهاد دادیم ولی او با این پیشنهاد مخالفت کرد چون فکر می کرد برایش گران تمام خواهد شد ولی ما شرایطی رو در تابلوسازی سینار در بابل برایش فراهم کردیم تا یک همچین دغدغه ای رو دیگه نداشته باشه ! 

بنر یه سری متن و المان گرافیکی هست که روی یک پلاستیک مخصوصی چاپ میشه و خب اکثر کسب و کار ها در سر در مغازه خود از اون استفاده می کنند و بعد مدتی رنگش هم عوض میشه و عمر چندان زیادی هم نداره و مجبورید بعد یه مدت تعویضش کنید . ضمن اینکه به لحاظ دید و جلب توجه و یا ایجاد تفاوت در بین رقبا زیاد جالب هم نیست …
و این همون چیزی هست که تابلو چنلیوم میتونه برطرف کنه ینی زیبایی و نورانی بودن و جلب توجه به خصوص در شب و همچنین ایجاد یک مزیت رقابتی . چون همه که از این تابلو استفاده نمی کنند و در حال حاضر بیشتر کسب و کار ها ازهمون تابلو های بنر و نهایت مثلا شبرنگ روی شیشه استفاده می کنند . و قرار نیست موقعی که خراب شد دور انداخته بشه و میتونه لامپ هاش تعویض بشه و دوباره استفاده بشه

مزایای سفارش تابلو چنلیوم در تابلوسازی سینار در بابل چیه ؟

1 . بازدید رایگان و طراحی اولیه

قبل از هر کاری باید از محل نصب تابلو چنلیوم یه بازدیدی داشته باشیم و متراژ رو انجام بدیم و همچنین داخل نرم افزار بایستی متن چنلیوم شما رو بنویسیم و حدود متراژ و قیمت تابلو دربیاد (که بسته به متراژ دور حروف و نوع تابلو چنلیوم تعیین میشه …)

2 . طراحی رایگان

در این مرحله سعی می کنیم به نوشته شما یه زیبایی بدیم و یکم کار کنیم روش و حالا یه نوع چنلیوم مناسبی هم انتخاب بشه که به کارتون بیاد ، مثلا ممکنه مشتریان کسب و کارتون زنانه یا دخترانه است که میشه از تابلو های فانتزی استفاده کرد . یا مثلا مخاطب شما کودک هستند و یکم کودکانه باشه یا رنگ آمیزی اش حتی رنگ های شاد و خلاقانه مثل نارنجی صورتی باشه .  یا اینکه مخاطب شما آقا هست و میتونیم به تابلو یکم ابهت بدیم و مردانه باشه .

3 . ساخت با کیفیت مناسب

ال ای دی

پلکسی

چنلیوم

ترانس ضد باران

همگی این متریال ها که در ساخت چنلیوم استفاده میشه برند خارجی درجه یک و دارای گارانتی یکساله هستند . دیگه این متریالی که برای ساخت تابلو ها استفاده می کنیم جز با کیفیت های بازار هستند که خب سبب میشه تابلو طول عمر بالاتری داشته باشه . 

مثلا عوارض استفاده از ال ای دی های با کیفیت پایین و ارزان تر این میشه که در زمان کمی لامپ های یک طرف تابلو خراب میشن . خب طبیعتاً هیچ ارزانی بی دلیل هم نیست و اینو حتما شنیدید و ما هدفمون اینه کیفیت رو پایین نیاریم . هر چند که خب هر جنسی هم طول عمری داره و بالاخره خراب میشه و البته که خب جای نگرانی نداره اگر احیاناً بعد مدتی لامپ های یه طرف خراب شد میشه تعویض کرد و مشکلی وجود نداره از این بابت …

4 . قیمت مناسب

ما در اینجا سعی مون اینه دستمزد پایین تری بگیریم و برای همین قیمتمون نسبت به جاهای دیگر پایین تره و با اینکه خب جاهای دیگ شاید قیمت های بالاتر و حتی بعضا دو برابر بگیرند ؟
ولی سوال اینجاست که آیا کیفیت اونها فرق میکنه !؟
خیر اونها دستمزد بالاتر میگیرن همین وگرنه متریال و یا کیفیت ساخت فرق خاصی نداره …

5 . پرداخت اقساطی باچک

ما در تابلوسازی سینار  شرایط اقتصادی این روزهای ایران رو هم در نظر گرفتیم و برای تابلو هایی که هزینه شون بالا باشه و شما توان پرداخت یکجا رو نداشته باشید بخشی از مبلغ رو به شکل چک یک ماهه یا نهایت 45 روزه در نظر می گیریم تا راحتتر بتویند خرید خود را انجام دهید … 

مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار