ویژگی تابلو حروف برجسته مناسب

ویژگی تابلو حروف برجسته مناسب

آشنایی با تابلو چنلیوم

تابلو چنلیوم را می توان زیردسته تابلوهای حروف برجسته به حساب آورد ، که با طراحی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد . دلیل محبوبیت این تابلو به واسطه حروف برجسته است که از جنس آلیاژی به نام چنلیوم می باشد . این آلیاژ ترکیبی از آلومینیوم و آلیاژهای دیگری است که از استحکام و دوام فوق العاده بالایی برخوردار است .

تابلوهای چنلیوم درعین‌حال که مقاومت بالایی در شرایط آب و هوای متفاوت دارند ، می توانند از نظر زیبایی هم راضی کننده باشند . علاوه بر این تابلوهای چنلیوم را می‌توان به صورت تلفیقی با دیگر متریال ها مثل چوب ترموود ، کامپوزیت و … طراحی و پیاده سازی کرد . تابلوهای ساخته شده به صورت ترکیبی از تابلو های منحصر به فرد محسوب می شوند و به صورت انحصاری نام تجاری و یا یک برند تجاری خاص را معرفی می کنند .

ویژگی‌های مهم تابلوهای چلنیوم با کیفیت بالا

۱- مقاومت بالا

اولین و مهمترین ویژگی تابلوهای چنلیوم که آنها را به محبوبیت رسانده است ، مقاومت خوبی که در برابر شرایط جوی متفاوت دارند . در بسیاری از مکان ها نیاز است که از مواد مقاومی استفاده شود . همین موضوع باعث افزایش طول عمر و ماندگاری این تابلوها می شود .

به عنوان مثال ، رطوبت در شهرهای ساحلی بالاست و بنابراین باید از متریالی استفاده شود که به سرعت در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نشود .

خوشبختانه چنلیوم می تواند هم در مکان ‌های مرطوب و هم در مکان های گرم و خشک ، مقاومت خوبی داشته باشد . به همین دلیل تابلوسازان بدون نگرانی از این تابلوی تبلیغاتی در هر منطقه با هر ویژگی آب و هوایی ، استفاده می کنند .

۲- قابلیت شستشو

یکی از مشکلاتی که برای تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد ، توانایی تمیز کردن آن هاست . یک تابلو چنلیوم باکیفیت باید به راحتی با مواد شوینده عادی ، شست و شو داده شود . البته توصیه می شود که از آب استفاده نکنید . چرا که اکثر تابلوهای تبلیغاتی دارای سیستم نورپردازی هستند و ممکن است با این کار به قسمت های الکترونیکی تابلو ، آسیب وارد شود . 

۳- نورپردازی جذاب

نیمی از جذابیت تابلوهای تبلیغاتی مربوط به نورپردازی خاصی است که برای آن ها ، اعمال می ‌شود . برای ایجاد روشنایی و نورپردازی در تابلو چنلیوم از روش‌ های مختلفی استفاده می گردد ، که هر کدام ویژگی ‌های مثبت و منفی خاص خود را دارند . با این حال امروزه بیشتر تابلوسازان از لامپ های اس ام دی استفاده می کنند . 

علاوه بر این ، می ‌توان نورپردازی مخفی هم برای تابلوها استفاده کرد . این موضوع را در نظر داشته باشید که وجود روشنایی برای تابلوهای تبلیغاتی به هنگام شب و یا در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد ، لازم و ضروری است ، چرا که جذب مشتری خواهد داشت . واقعیت این است که امروزه افراد جذب تابلوهای مدرن و امروزی می شوند . به همین دلیل است که تابلوسازان سعی می‌ کنند تابلوهای تبلیغاتی را مطابق با آخرین تکنولوژی های روز ، پیاده سازی کنند .

۴- ضخامت ورق

برای اینکه متوجه شوید یک تابلوی چنلیوم کیفیت کافی را داراست یا خیر ، باید به ضخامت ورق هم توجه کنید . خوشبختانه انعطاف پذیری این متریال بسیار بالاست . بنابراین می توان عملیات ایجاد قوس و شیار در حروف را به راحتی انجام داد . البته هر چقدر ضخامت زیاد شود ، لبه ها ضخیم تر شده و طبیعتاً قیمت ساخت تابلو چنلیوم افزایش می یابد .

۵- زیرساز مناسب

یکی از اصول مهم برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی ، انتخاب زیرساز مناسب است . خوشبختانه گزینه ‌های متفاوتی به این منظور وجود دارد . می توان از زیرسازهای پی وی سی استفاده کرد و یا برای اینکه یک تابلوی کلاسیک داشته باشید ، به سراغ چوب ترمووود بروید . به طور کلی کامپوزیت و پی وی سی جزء متریال های پرکاربرد در ساخت تابلو هستند و معمولا به عنوان زیرساز تابلوهای چلنیوم استفاده می شود .

۶- طراحی مناسب و خلاقانه

همانقدر که کیفیت متریال استفاده شده در ساخت تابلوهای چنلیوم اهمیت دارد ، طرح و رنگ انتخابی هم مهم است . اگر طراحی و رنگ بندی تابلو به درستی انتخاب نشود ؛ نمی ‌تواند از نظر تبلیغات و بازاریابی تاثیر زیادی روی مشتری ، داشته باشد . معمولاً طرح و رنگ با توجه به نوع کسب و کار و جامعه هدفی که قرار است تبلیغ مورد نظر را مشاهده کنند ، تعیین می گردد . 

خوشبختانه در تابلوسازی سینار طراحان باتجربه ای مشغول به کار هستند که می توانند بهترین و مناسب ترین طرح و رنگ را برای تابلو ، پیشنهاد دهند . البته اگر بتوانید برای طرح تابلو یک ایده خلاقانه هم استفاده کنید ، قادر هستید مشتریان بیشتری را جذب کنید .

۷- وجود ضمانت نامه

یک تابلو چنلیوم باکیفیت حتما دارای ضمانت نامه معتبر هم می باشد . وجود ضمانت نامه به این معناست که اگر پس از نصب ، تابلو دچار آسیب شود کارشناسان تابلوسازی سینار در بابل موظف هستند در اسرع وقت مشکل ایجاد شده را برطرف کنند . تنها تابلوسازان معتبر ضمانت نامه و گارانتی به مشتری ، ارائه می کنند .

بنابراین اگر قرار است تنها یک بار سفارش ساخت تابلو داشته باشید و یا قصد ندارید به سرعت تابلوی تبلیغاتی خود را تعویض کنید ؛ پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ تابلوسازانی بروید که ضمانت نامه معتبر هم به مشتریان خود ، ارائه می کنند . که تابلو سازی سینار با گروهی حرفه ای و مجهز به تمامی دستگاه های تابلو حروف برجسته ، هر چه ک شما سفارش بدهید را با نازلترین قیمت در اسرع وقت و با ظرافت هرچه تمام تر در کارهای انتخاب شده سفارشتان را بدون هیچ عیب و نقصی تحویل شما مشتری عزیز  می دهد .

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار