مزایای تبلیغات و کسب و کار با تابلوی چنلیوم

مزایای تبلیغات و کسب و کار با تابلوی چنلیوم

اهمیت استفاده از تابلو چلنیوم در تبلیغات کسب و کار

 

 

مزایای تبلیغات کسب و کار با تابلو چنلیوم معمولاً کسب و کارهایی که محصولات خود را در یک مغازه یا فروشگاه به فروش می رسانند ، نیاز مبرمی به تبلیغات محیطی دارند . امروزه استفاده از تابلو چنلیوم در امر تبلیغات ، به یکی از به صرفه ترین و مناسب ترین روش ها تبدیل شده است . صاحبان کسب و کارها برای دیده شدن و ایجاد جذابیت ، از نورپردازی عالی این تابلوها می توانند بهره ببرند . همچنین دوام و استحکام بالای این تابلوها ، سبب شده که نیاز به تعویض چند باره تابلو مغازه رفع شود . تابلو چنلیوم در طرح ها و رنگ های متنوع ، زیبایی خاصی به فضای کسب و کارها می دهد . بی تردید لبه ها و حروف برجسته منعطف این تابلوها دلیل اصلی این زیبایی است .

در دنیایی که به سمت و سوی تبلیغات اینترنتی و تابلوهای متحرک می رود ، هنوز هم نقش تابلوهای تبلیغاتی استاتیک از بسیاری جهات قابل بررسی است . استفاده از تابلو چنلیوم به جهت مقرون به صرفه بودن ، باعث کاهش هزینه های تبلیغات می شود . از سویی دیگر ، استفاده از تابلوهای نسل جدید برای بسیاری از کسب و کارها صرفه اقتصادی ندارد . از این رو استفاده از تابلوهای تبلیغاتی چلنیومی برای صاحبان مشاغلی که در ابتدای شروع کسب و کار خود هستند ، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است .

می توان به نورپردازی انواع تابلو چنلیوم در صنعت تابلوسازی اشاره نمود . صاحبان کسب و کارها می توانند از این قابلیت استفاده نمایند تا از هر سمت و سویی مغازه خود را در معرض دید عموم قرار دهند . از سویی دیگر ، استفاده از نورپردازی های متناسب با نوع کسب و کار ، از دیگر قابلیت هایی است که این تابلو ها دارا می باشند . همه این ویژگی ها در کنار ابعاد و اندازه هایی که می توان این تابلوها را طبق آن سفارش داد ، در نهایت موجب جذابیت کسب و کار و افرایش درآمد حاصل از فروش می شود .

 

 

تبلیغات مناسب چه تاثیری در رونق کسب و کار دارد ؟

اگر به تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که معرفی کسب و کار و شناخته شدن در سطح شهر ، هدف اصلی نصب تابلوهای تبلیغاتی توسط صاحبان کسب و کارها است . بنابراین در دنیای رقابتی امروز ، به تبلیغات نیاز داریم تا شناخته شویم . یکی از دلایل این شناخته شدن ، تلاش برای بالا رفتن فروش و جبران هزینه های کسب و کار است . بنابراین هر چه کیفیت تبلیغات کسب و کار شما بالا برود ، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد .

در این میان ، نقش تابلوهای تبلیغاتی و به ویژه تابلو چنلیوم ، از بسیاری جهات قابل توجه است . انواع تابلو چنلیوم با طرح و رنگ خاص خودشان ، کسب و کار شما را به صورت 24 ساعته ، در معرض دید عموم قرار می دهند . بنابراین هیچ محدودیتی در تبلیغ با این تابلوها وجود ندارد . از طرفی با پیچیده تر شدن رقابت های اقتصادی در سطح شهر ، نیاز به تبلیغات و ایجاد زیبایی های بصری بیش از پیش احساس می شود .

گفتیم که کیفیت تبلیغات نقش پر اهمیتی در میزان رقابت پذیری کسب و کار شما دارد . به طور مثال استفاده از تابلو چنلیوم در مقایسه با سایر تابلوهایی نظیر تابلوهای پلاستیکی ، قطعا جذابیت های بیشتری برای مخاطبان ایجاد می کند . به عنوان نمونه ؛ تابلوهای پلاستیکی فاقد هر گونه لبه یا کناره های منعطف هستند . حال آن که انواع تابلو چنلیوم به لطف طرح پذیری لبه ها و حروف برجسته خود ، قابل طراحی هستند . از طرفی نصب تابلوهای چلنیومی نیز آسان و مقرون به صرفه است . می توان گفت که استفاده از این تابلوها در مقایسه با تابلوهای استیل یا فلزی ، هزینه های راه اندازی یک کسب و کار را تا حد قابل توجهی پایین می آورد .

 

تابلو چلنیوم و مزایای استفاده از آن

مزایای تبلیغات کسب و کار با تابلو چنلیوم متریال و موادی که معمولاً در ساخت تابلو چنلیوم به کار می رود ، شامل انواع پلکسی ، آلومینیوم ، ورق های پی وی سی یا پلاستیک فشرده می باشد . از آلومینیوم در طراحی لبه های این تابلوها استفاده می شود . همچنین برای طراحی زیرساز این تابلوها ، از انواع ورق های پی وی سی یا پلاستیک فشرده استفاده می شود . در کنار استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت تابلوهای چنلیوم ، استفاده از این تابلوها به عنوان تابلو مغازه مزایای دیگری نیز دارد . 

استفاده از ورق های آلومینیومی در ساخت لبه های این تابلوها باعث برجسته شدن حروف به کار رفته در عنوان تابلو می شود . این امر باعث بهتر دیده شدن عنوان کاری مغازه و شناخته تر شدن آن خواهد شد. 

در هنگام نظافت تابلو چنلیوم ، به سبب وجود نوارهای اسفنجی که نقش گردگیر را ایفا می کنند ، گرد و غباری در درون تابلو مشاهده نخواهید کرد . چرا که این نوارها همانند عایقی در برابر ورود گرد و خاک عمل می کنند . می توان گفت که استفاده از یک تابلو چنلیوم ، می تواند چندین سال شما را بی نیاز از سایر تابلوها نماید . چرا که این نوع تابلو سازی عمر مفید بالایی دارند .

این تابلوها به سبب عبور دادن نور از رول های خود ، جذابیت و روشنایی بالایی را در طول شب به نمایش می گذارند . بنابراین حتی در تاریکی های شب مشتریان به سمت مغازه شما جذب خواهند شد .

از طرفی، استفاده از این تابلوسازی مزیت مهم دیگری در شرایط آب و هوایی متفاوت دارد . فرقی نمی کند که باران ببارد یا برف بیاید و یا طوفان شود . این تابلوها استحکام و دوام بالایی در مقابل حوادث طبیعی و نیز ضربه های آسیب زننده احتمالی ، دارند .

تابلو چنلیویم را می توانید به چند روش مختلف در محل کار خود نصب کنید . از جمله روش های نصب تابلو چلنیوم می توان به نصب مستقیم آن به دیوار ، نصب آن به روی یک قاب جعبه ای و یا نصب آن بر روی یک قوطی آهنی ، اشاره کرد . این تابلوها انواع مختلفی از نورپردازی ها را نیز به نمایش می گذارند . از قبیل این روش ها می توان به نورپردازی از جلو، نورپردازی به روش روباز و معکوس اشاره کرد .

 گفغتیم که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی ، امروزه تا چه حد به یک نیاز اساسی برای مشاغل بازاری تبدیل شده است . برای بالا بردن سطح کیفیت تبلیغات یکی از روش ها ، استفاده از تابلو چنلیوم به عنوان تابلو مغازه است . این تابلوها به جهت زیبایی و جذابیت و نیز ویژگی های ظاهری خود ، نقش مهمی را در جذب مشتری و افزایش فروش کسب و کارها ایفا می کنند .

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار