محاسبه قیمت تابلو چنلیوم در مازندارن

محاسبه قیمت تابلو چنلیوم در مازندارن

هر کدام از تابلو های تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی به روش های متفاوتی قیمت گذاری می شوند که معمولاً از عمده روش های آن می توان به قیمت گذاری برحسب متر مربع و متر محیط اشاره نمود که در رابطه با همین موضوع باید گفت قیمت هر متر تابلو چنلیوم بر حسب متر محیط می باشد .

 

 

منظور از متر محیط در قیمت گذاری عبارت است از متر کردن دور تا دور حروف ساخته شده که این عمل علاوه بر تابلو چنلیوم در مورد دیگر حروف های برجسته نیز انجام می گیرد . تابلو چلنیوم را می توان توسط انواع متریال های مربوط به خود تولید نمود که مسلماً این مورد می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت تابلو چنلیوم داشته باشد .

به عنوان مثال لبه چنلیوم در انواع و برندهای مختلفی تولید می شود که هر کدام از نظر کیفی و شکل ظاهری که می تواند ساده و یا پانچ باشد با یکدیگر متفاوت می باشند و کاربرد آنها می تواند روی قیمت حروف تابلو چنلیوم ساخته شده تاثیر گذار باشد .

 

 

مورد دیگری که قیمت تابلو چلنیوم را تغییر خواهد داد کاربرد پلکسی گلاس در آن است . به عنوان مثال ساخت حروف برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قیمت بالاتری نسبت به حروف چنلیوم نوع ساده خواهد داشت . از دیگر مواردی که در قیمت گذاری تابلو چنلیوم می بایست به آنها اشاره داشت عبارتند از نوع اس ام دی به کار رفته ، رنگ لبه چنلیوم و تلفیق چنلیوم با دیگر حروف های برجسته که در نهایت همانطور که عنوان شد بعد از ساخت حروف ، محاسبه قیمت تابلو چنلیوم بر حسب متر محیط انجام می گیرد .

با مشاهده لیست قیمت زیر می توانید هزینه ساخت تابلو چنلیوم را محاسبه کنید .

 

نوع محصول

قطر قلم ( سانتیمتر)

 

قیمت هر متر محیط ( تومان )

 

 

حروف چلنیوم ساده

15

 

 


حروف چلنیوم ساده نور اندریک

15

 


حروف چلنیوم پلکسی پانچ

15

 

حروف چلنیوم لبه پانچ

15

 

 

 

حروف چلنیوم پلکسی پانچ و لبه پانچ

15

 

    

 

حروف چلنیوم پلکسی پانچ نوراندریک

 

15

 


حروف چلنیوم لبه پانچ نور اندریک

15

 

 

حروف چلنیوم پلکسی پانچ و لبه پانچ نوراندریک

 

15

 

 

 

 

حروف چلنیوم پلکسی دوبل

 

15

 

 

حروف چلنیوم پلکسی دوبل پانچ

 

15

 

حروف چلنیوم پلکسی دوبل لبه پانچ
 

15

 

 

حروف چلنیوم پلکسی دوبل پانچ و لبه پانچ

 

15

 


حروف چلنیوم پلکسی دوبل پانچ نوراندریک

15


 

 

حروف چلنیوم پلکسی دوبل لبه پانچ نور اندریک

15

 

 

 

حروف چلنیوم پلکسی دوبل پانچ و لبه پانچ نور اندریک

 

15

 

 

اطلاعات تکمیلی در رابطه با سفارش و قیمت تابلو چلنیوم :

لبه های چنلیوم مورد استفاده در حروف ، دارای ضخامت 0.4 میل به همراه 15 سال ضمانت هستند . پلکسی گلاس های های مورد استفاده در تولید تابلو چلنیوم از برندهای مرغوب تایوان همراه با 15 سال ضمانت هستند . اس ام دی و منبع تغذیه به کار رفته در حروف چلنیوم از به نام ترین های بازار همراه با ضمانت 10 ساله هستند . هر سانت افزایش قطر قلم ، شامل 3 درصد افزایش در قیمت تابلو چلنیوم خواهد بود .

مشخصات فنی تابلو چلنیوم

همانطور که گفته شد تابلو چنلیوم با استفاده از چنلیوم ، پلکسی گلاس ، اس ام دی ، پی وی سی و منبع تغذیه ساخته می شود که تمامی آنها در قیمت گذاری تابلو چلنیوم موثر هستند ؛ لذا در ادامه به طور مختصر به آنها خواهیم پرداخت .


رول چنلیوم در تابلو سازی

چنلیوم نوعی آلومینیوم است که به عنوان لبه حروف چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرد و در پهنای 7 ، 9 و 11 سانتیمتر با ضخامت هایی بین 0.3 تا 0.5 به شکل رول تولید می شود . 

رول های چنلیوم در برندهای مختلفی در بازار مازندران موجود هستند که یکی از تابلوسازی ک می توان با قیمتی مناسب تر تابلو مورد نیاز خود را سفارش دهید تابلوسازی سینار در بابل است که با قیمت مناسب و با کیفیت ،  تابلو مد نظر خود را با افرادی کاربلد و حرفه ای  در مجموعه سینار سفارش خود را تایید کنید . هر کدام از آنها کیفیت ها و قیمت های متفاوتی را دارند و استفاده از هر برند می تواند تاثیر متفاوتی در قیمت تابلو چنلیوم داشته باشد .

مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار