سازنده تابلو نئونی در بابل

سازنده تابلو نئونی در بابل

بابُل (به مازندرانی: بابِل) مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل می‌باشد . این شهر به دو منطقه شهری تقسیم می‌شود . بابل مرکز مخابرات استان مازندران و مرکز منطقه ۱ مخابراتی کشور ایران می‌باشد . مردم بابل از قومیت طبری هستند که ریشه در قوم تپوری دارند و به زبان مازندرانی صحبت می‌کنند . جمعیت شهرِ بابل در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۵۰۲۱۷ نفر بوده‌است . بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور در زمینه پزشکی ، کشاورزی ، دانشگاهی ، سیاسی ، فرهنگی و تجاری است و هم چنین از نظر وسعت و حوزه استحفاظی بزرگترین شهرستان استان مازندران به‌شمار می‌آید . بابل دارای پیشینه‌ای قابل توجه می‌باشد ، در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر ، آن را بارفروش می‌خواندند . بابل دارای بیش از ۲۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی می‌باشد و مهم‌ترین دانشگاه این شهر دانشگاه صنعتی نوشیروانی است که رتبه اول را در میان دانشگاه‌های صنعتی ایران داراست . همچنین بابل اولین شهر شمال کشور است که دانشگاه علوم پزشکی سراسری در آن تأسیس شد . این شهر در حد فاصل دریای مازندران و رشته کوه البرز ، و در فاصله ۱۵ کیلومتری دریای مازندران و ۲۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران (پایتخت) ، واقع شده‌ است .

تابلو چنلیوم در تابلوسازی سینار (بابل)

تابلو چنلیوم نوع جدید و پرکاربرد از تابلوهای تبلیغاتی است که از آن به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی بهره می برند تا برند خود را به صورت ماندگار و دائم به عموم معرفی نموده و به درآمد بهتری دست یابند . تابلو چنلیوم طبق متدهای متعدد طراحی و پیاده سازی می شود و از جمله مزایای آن زیبایی و درخشندگی ویژه و داشتن نوار اسفنجی تابلو چنلیوم است که نوع اجرا و روش پیاده سازی و استفاده از تایمر و دستگاه خنک کننده سبب تنوع قیمت تابلو چنلیوم می شود .

 

 

تابلو نئون در بابل

تابلو نئون هم از قدیمی ترین اما پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که توسط اصناف زیادی مورد استفاده واقع می شود . این تابلو نیز به روش های متعدد قابل اجراست . قدیمی ترین روش پیاده سازی تابلو نئون ، تابلو نئون پلاستیک می باشد که در این روش رویه و لبه های حروف هر دو از پلاستیک ساخته می شوند و قابلیت نورپردازی را نیز دارند و به راحتی می توانند نور را با تراکم یکنواخت منتشر نمایند . نوع دوم از روش اجرا ، تابلو نئون شیشه ای است ، در این روش تابلو ساز در تابلوسازی سینار ( بابل ) از شیشه ای بدون رنگ و شفاف که به صورت خام از بازار تهیه می شود استفاده نموده و با استفاده از فرآیند حرارت دهی شیشه ها را به شکل حروف مدنظر خم می کند و سپس با استفاده از گاز نئون نور حروف تامین می شود که بسیار پررنگ و درخشان است و از دوردست می تواند نظر هر بیننده ای را جلب نماید . روش دیگر که یک ترفند جدید است ساخت تابلو نئون پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف می باشد که در این روش هم  تابلوساز در تابلو سازی سینار خمبا استفاده از دستگاه پانچ ، سوراخ هایی به شکل اشکال هندسی به صورت ردیفی و یا زیگزالی بر روی حروف برجسته ایجاد می نماید که می تواند سبب خلق تابلوی تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد باشد .

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار