خرید فروشگاهی تابلو چنلیوم

خرید فروشگاهی تابلو چنلیوم

چگونه تابلو چنلیوم را خریداری کنیم ؟ 

10 نکته که قبل از سفارش و خرید تابلوهای چلنیوم باید به آن‌ها توجه کرد :

یکی از تحولات بزرگی که در سال‌های اخیر در صنعت تابلو سازی رخ داد ، تولید تابلوهای چلنیوم بود . تابلوهای چلنیوم ، تابلوهایی با حروف برجسته و نورپردازی زیبا هستند که در سال‌های اخیر توجه مردم زیادی را به خود جلب کرده‌اند . استفاده از چلنیوم را می‌توان عامل ایجاد کننده تغییرات اساسی در صنعت تابلو سازی دانست که این صنعت را با ایجاد تغییراتی مثبت ، جان بخشیده است . اگر می‌خواهید با تابلو چلنیوم آشنایی بیشتری پیدا کنید می توانید با یکی از برندهای معروف در بابل به عنوان تابلو سازی سینار آشنا شوید که تابلو چنلیوم را در بابل و اطراف شهرستانها برایتان با طرح حو با نازلترین قیمت و با کیفیت عالی در اختیارتان قرار می دهد . 

تعریف چنلیوم

چنلیوم ، متریالی جدید در صنعت تابلوسازی است که توسط یک شرکت اسپانیایی تولید شد . این متریال که از فلز آلومینیوم ساخته می‌شود به مرور مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفت و شرکت‌های مختلفی در کشورهایی از جمله چین و تایوان دست به تولید آن زدند . در واقع تلفظ درست این عبارت به صورت « چنلیوم » است ؛ اما مردم به اشتباه این تابلوها تابلو « چنلیوم » می‌نامند . به علت ساخت این تابلوها از متریال نرمی مانند آلومینیوم ، شکل دادن چنلیوم برای ساخت تابلوهای چنلیوم کار بسیار راحتی است . سه قسمت اصلی ، تابلوهای چنلیوم را تشکیل می‌دهند . این قسمت‌ها شامل رویه حروف برجسته ساخته شده از پلکسی گلاس ، قسمت زیری تابلو ساخته شده از PVC و قسمت‌های منعطف لبه حروف است .

چرا باید از تابلوهای چنلیوم استفاده کنیم ؟

این تابلوها به شکلی ساخته شده‌اند که از ورود گرد و غبار به حروف تشکیل دهنده آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید و به همین علت ظاهر این تابلوها هیچ وقت کثیف و خاکی به نظر نخواهد رسید و تابلوهای چنلیوم همواره زیبایی خود را حفظ خواهند کرد . از دیگر دلایل موجود برای استفاده از تابلو چنلیوم جهت تبلیغات می‌توان به ماندگاری و استحکام بالای آن‌ها اشاره کرد . این تابلوها به علت به کار رفتن متریال چنلیوم در ساخت خود ، در برابر سرما ، گرما ، نور آفتاب و شرایط جوی بسیار مقاوم هستند و آسیب نمی‌بینند .

نکاتی که قبل از سفارش تابلوهای چلنیوم باید به آن‌ها توجه کنید ؟

اگر قصد دارید یک تابلو چنلیوم را سفارش بدهید ، لازم است به چند نکته بسیار مهم توجه کنید . در صورت توجه نداشتن به این نکات ممکن است در آینده در رابطه با سفارش خود به مشکل بخورید . که در ادامه به نکات خرید توجه کنید : 

کاربرد تابلو چنلیوم

تابلوهای چنلیوم را تقریبا می‌توانید برای استفاده در هر کسب و کاری استفاده کنید ؛ اما اگر کسب و کار شما از طریق مغازه اداره می‌شود ، این تابلوها بهترین گزینه برای شما خواهند بود .

 

 

انتخاب تابلو سازی مناسب چگونه باید باشد ؟ 

انتخاب تابلو سازی شاید از نظر شما موضوع پیش و پا افتاده‌ای باشد ؛ تابلوسازی سینار در مازندران با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این عرصه است که در این مسئله می‌تواند تعیین کننده میزان استحکام تابلوی شما باشد . اگر تابلو سازی انتخابی شما از متریال خوبی در ساخت تابلوهای خود استفاده می‌کند ؛ اما تجربه و مهارت کافی را برای انجام این کار ندارد ، شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که تابلوی مستحکم و با کیفیتی را از او دریافت کنید .

چگونه نوع تابلو را انتخاب کنیم ؟ 

تابلوهای چنلیوم انواع مختلفی دارند که بهتر است پیش از سفارش تابلو خود ، با این انواع آشنا باشید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید . انواع تابلو چنلیوم شامل تابلوهای چنلیوم ساده است که طراحی حروف آن به شکلی ساده از جنس آلومینیوم با روکش پلکسی گلاس انجام شده و نورپرداز آن با استفاده از لامپ‌های اسم ام دی صورت می‌گیرد . نوع دوم این تابلوها شامل تابلوهایی با حروف برجسته پلکسی دوبل است که در ساخت آن از متریالی مشابه با تابلوی قبلی استفاده شده است . البته متریال به کار رفته در این تابلو به شکل دو رنگ طراحی شده‌اند . نوع سوم این تابلوها شامل تابلوهای چنلیوم پانچ که تابلویی لوکس و خیره کننده محسوب می‌شود . حروف سازنده این تابلو روی یک صفحه با سوراخ‌های دایره‌ای و ستاره‌ای قرار می‌گیرند که نور پردازی تابلو از این سوراخ‌ها انجام می‌شود . قرارگیری یک لایه بیرونی اضافی در اطراف حروف قرار گرفته روی این تابلو به نور افشانی بهتر آن توسط لامپ‎‌های اس ام دی و آر جی بی کمک می‌کند. نوع چهارم این تابلوها شامل تابلوهای چنلیوم آر جی بی اشاره کرد . این تابلوها با نام تابلوهای هفت رنگ در میان عموم مردم مشهور هستند . علت این نام‌گذاری این است که نورپردازی در این تابلوها با 7 رنگ انجام می‌شود .

شما می‌توانید برای هر نوع کسب و کاری که به آن مشغول هستید ، هر نوع از تابلوهای چنلیوم نام برده شده در این قسمت را استفاده کنید ؛ اما مشورت با یک متخصص در این زمینه می‌تواند به شما در انتخاب بهترین و ماندگارترین تابلوی تبلیغاتی متناسب با کارتان کمک کند .

جدا کردن روکش‌های تابلو چلنیوم پیش از نصب چگونه است ؟

پس از ساخته شدن تابلوهای چنلیوم ، حروف برجسته با استفاده از روکش‌هایی پوشانده می‌شوند . توصیه می‌کنیم جدا کردن این روکش‌ها پیش از نصب تابلو را جدی بگیرید ؛ زیرا پس از نصب آن ، تابش خورشید فرصت جداسازی روکش را از شما می‌گیرد و ظاهر زیبای تابلوی شما به خطر خواهد افتاد .

افزایش طول عمر تابلو چنلیوم چقدر می باشد ؟ 

با یک راهکار بسیار ساده شما می‌توانید طول عمر تابلوی خود را افزایش دهید . تنها با افزایش دقت در ساخت این تابلوها ، می‌توان استفاده طولانی‌تر از آن‌ها را تضمین کرد . بهتر است کار ساخت و تولید تابلوی چنلیوم خود را به یک فرد متخصص بسپارید تا نیاز به سرویس دهی ، تعمیر یا تعویض تابلو خود را تا سال‌ها به تاخیر بیندازید . همچنین با استفاده از یک فن خنک کننده در ترکیب ساخت این تابلو ، میزان آسیب آن به حداقل می‌رسد و طول عمر تابلوی شما به مقدار قابل توجهی بیشتر می‌شود .

دریافت گارانتی خرابی چیست ؟ 

بهتر است کار ساخت تابلوی خود را به متخصصین کاربلدی بسپارید که گارانتی تعمیرات تابلو را به شما ارائه می‌کنند ؛ زیرا در صورت آسیب دیدن این تابلوها بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم و تعمیر آن‌ها اقدام کنید تا آسیب متوجه قسمت‌های دیگر تابلو نشود و شما متضرر نشوید .

انتخاب رنگ تابلو باید چگونه باشد ؟ 

تابلوهای چنلیوم در رنگ‌های مختلفی مانند طلایی ، نقره‌ای ، مشکی ، قرمز و … ساخته می‌شوند . انتخاب رنگ مناسب و متناسب با نوع فعالیت شما ، می‌تواند برای مشتری جذاب به نظر برسد و نظر او را به تابلو شما جلب کند . برای انتخاب رنگ بهتری برای تابلو ، شما می‌توانید از شخصی که در این زمینه تخصص و مهارت کافی دارد مشورت دریافت کنید .

مشخص کردن لوگوی کسب و کار پیش از ثبت سفارش 

پیش از ثبت سفارش تولید این تابلوهای تبلیغاتی ، بهتر است شما یک طرح یا لگو تبلیغاتی را برای ساخت آن‌ها در نظر داشته باشید . این لگو به تابلو سازی ارائه شده و پس از رفع ایرادهای موجود ، طرح نهایی برای ساخت تابلو مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما می توانید با اعتماد به تابلوسازی سینار در بابل اقدام کنید . البته اگر شما می‌خواهید این تابلو را برای یک شرکت سفارش بدهید ، مسلماً از قبل یک لوگوی آماده خواهید داشت ؛ اما این موضوع برای کسب و کارهای مغازه‌ای متفاوت است و آن‌ها باید حتما به فکر طراحی لگوی تابلوی خود به کمک یک فرد متخصص باشند . البته استفاده از لوگو در ساخت این تابلوها ضروری نیست ؛ اما می‌تواند در برند سازی شما موثر باشد .

 

 

تعیین بودجه برای تابلو سازی در تابلوسازی سینار 

قیمت ساخت تابلو چنلیوم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید پیش از ساخت تابلو به آن توجه داشته باشید و بودجه‌ای را برای آن تعیین کنید . قیمت ساخت تابلو چنلیوم و هزینه مورد نیاز شما به عوامل مختلفی از جمله ابعاد تابلو ، شرکت تابلو سازی ، متریال استفاده شده و … بستگی دارد . البته بهتر است هیچ گاه برای کاهش هزینه‌های خود در ساخت این تابلوها به شرکت‌هایی که تابلوهای ارزان قیمت و بی‌کیفیتی تولید می‌کنند مراجعه نکنید ؛ چرا که در صورت ساخت تابلوهای بی‌کیفیت ، به زودی شاهد خرابی آن‌ها یا آسیب دیدن قسمت‌هایی از تابلوی خود خواهید بود و مجبور هستید هزینه‌های زیادی را برای تعمیر و ترمیم تابلو صرف کنید . این هزینه‌ها ممکن است از قیمت ساخت تابلو چنلیوم با کیفیت هم بیشتر شوند .

تابلوهایی مدرن ، به روز و با نور پردازی عالی سفارش دهید

مدرن بودن تابلوی تبلیغاتی چلنیوم کسب و کار شما به برقراری ارتباط موثرتر و بهتر با مشتری کمک می‌کند . اگر تابلوهای خود را به سبک‌های قدیمی بسازید ، ممکن است افراد توجه زیادی به کسب و کار شما نشان ندهند و راحت از کنار مغازه یا شرکت شما عبور کنند . برای طراحی یک تابلوی بهتر می‎‌توانید از طراحی‌های عالی مختلفی الهام بگیرید . در تابلوسازی سینار  در بابل می توانید با تنوع بالایی که در طرح و نقش تابلو دارند برای خود طرح مدنظرتان را انتخاب کنید .و  البته بهتر است از اهمیت نورپردازی مناسب در تابلوهای تبلیغاتی غافل نمانید ؛ زیرا یک نور پردازی مناسب می‌تواند به دیده شدن کسب و کار شما حتی در زمان تاریکی هوا کمک کند که در تابلو سازی سینار هم با توجه به سابقه زیاد و حرفه ای بودنشان می توانید نورپردازی و نصب تابلو چنلیوم خود را از صفر تا صد به آنها بسپارید .

و در نهایت مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار