قیمت تابلوی چنلیوم در بابل

قیمت تابلوی چنلیوم در بابل

قیمت تابلوی چنلیوم در شمال کشور چگونه است ؟ 

روش محاسبه قیمت تابلو چنلیوم چگونه است ؟

برای قیمت گذاری تابلو چنلیوم اول باید تابلو مد نظر مشتری توسط کارشناس بررسی شود . قیمت این تابلو به عوامل زیادی بستگی دارد . از جمله قطر قلم حروف و ملزوماتی که در تابلو استفاده می شود . از جمله این ملزومات می توان به چراغ های ال ای دی و اس ام دی اشاره کرد ، که در بازار از تنوع قیمتی زیادی برخوردار است . این عوامل برروی قیمت تابلو چنلیوم تاثیر گذار است . همچنین یکی دیگر از ملزومات ، لبه های آلومینیومی دور حروف تابلو چلنیوم است . این حروف می‌تواند به صورت ساده ، رنگی و یا پانچ استفاده شود . در نتیجه تفاوت هر یک باعث تفاوت در قیمت تمام شده می شود . از موارد دیگری که باعث تاثیر گذاری در قیمت این تابلو ها می شود ، ورقهای پلکسی است . این پلکسی ها انواع مختلفی دارد در نتیجه بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است . مثلاً جنس های چینی پلکسی ارزانتر از جنس های تایوانی در بازار است . به طور کلی نرخ تابلو چنلیوم با در نظر گرفتن سه مورد زیر قیمت گذاری می شود :

 

 

1 .  متراژ محیطی
2 .  قطر قلم
3 .  پیچیدگی و سادگی طراحی ( تابلو با توجه طرح می تواند متریال بر باشد مقدار متریال لازم جهت ساخت حروف چنلیوم به نوع طرح وابسته بوده و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش خواهد یافت )

در هنگام سفارش ، آپشن های دیگری که برای ساخت تابلو چنلیوم باعث افزایش قیمت آن می شود عبارتند از :

-    نوراندریک
-    پانچ رویه حروف (پلکسی)
-    پانچ لبه یا رول چلنیوم
-    نور RGB
-    پلکسی دوبل
-    پلکسی آیینه ای

تابلو چنلیوم  نسبت به طرح  های مختلف قیمت های متنوع دارد که در تابلو سازی سینار در شمال شهر بابل انواع تابلوها با طرح ها و نقش های مختلف برای ساخت تابلو های هر کسب و کاری را به مشتریان خود با نازلترین قیمت و کیفیت عالی ارائه می دهد . 

مجموعه سینار در شهرستان بابل یک شرکت برتر در حوزه تابلو سازی و تبلیغاتی است که با افتخار به ارائه خدمات بی نظیر در زمینه تولید و طراحی تابلوهای تبلیغاتی می پردازد . ماه با بیش از ده سال سابقه و تجربه در این صنعت ، به عنوان یک نماینده برجسته در مازندران و در این عرصه شناخته می شویم . 

آدرس ایمیل ما : mostafarezazadeh.sinar@gmail.com

شماره تماس ما : 09120625949

و آدرس مکان ما : بابل ، کمربندی شرقی گلستان 2 ، مجتمع تابلو سازی سینار